sobota, 25 kwietnia 2009

Mufinki z karmelem i słonymi orzeszkami.


Miałam w lodowce słoiczek oryginalnego karmelu ,w szafce znalazłam solone orzeszki i zrobiłam mufinki z tymi właśnie dodatkami.Wyszły naprawdę dobre szczególnie te na ciepło jedzone :)
Autorka przepisu na mufinki jest Anna,dodatki mój pomysł.

2 szklanki maki
2 lyzeczki proszku do pieczenia (czubate)
3/4 szklanki cukru (jezeli maja byc na slodko)-ja dalam tylko pol szkl.cukru
pol plaskiej lyzeczki soli (jak na slono, to wiecej)
wymieszac
Dodac 2 jajka, szklanke mleka, 100g stopionego masla (margaryny) i wklad wlasciwy (czyli to z czym je robisz: jablka z cynamonem, dowolne mrozone owoce, czekolada w kawalkach
bakalie, lub cebule podsmazona, szynke, der zolty w kosteczke, oliwki itd...co ci sie zywnie podoba)
wszystko szybciutko wymieszac (im szybciej tym lepiej)
Powkladac do natluszczonych foremek lub filizanek lub foremek do babeczek do 3/4 wysokosci i piec w 210 stopniach 15-30 minut az beda rumiane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz